Betala min instrumenthyra

Du har skrivit under en ansvarsförbindelse för att hyra ett instrument och mottagit instrumentet av din lärare och ska göra din betalning i Studyalong.

Kortfattad instruktion vid betalning av instrumenthyra

Detta är som en webbshop.

1. Logga in på ditt vårdnadshavarkonto i en webbläsare.
  2. Klicka på "Min sida". Du hittar instrumenthyran under de kurser som ditt/dina barn går.
  3. Lägg din eller ditt barns instrumenthyra i varukorgen, klicka på knappen "Lägg i varukorgen". Du kan betala för alla dina barns instrumenthyra samtidigt i ett köp.
  4. Instrumenthyran hamnar längst upp på "Min sida". Klicka på knappen "Gå vidare".
  5. Bocka i att du har läst villkoren och accepterar dem. Klicka på "Slutför betalning".
  6. Klicka sedan på "Gå vidare till Betalpartner". Du har nu kommit in på Wordline och där är väljer du betalsätt; bankkort eller swish. Följ deras anvisningar och gör din betalning. Din betalorder hamnar längst ned på "Min sida".

Har du backat i betalprocessen eller om köpet inte har gått igenom läggs ordrar med 0kr längst ned på din sida. Och du får göra ett nytt försök.

Fler sidor inom funktioner i studyalong

Registrera ett konto

Så här registrerar du ett nytt konto på Studyalong

Köpa/Boka kurs i kurskatalog

Så här köper du en kurs i kurskatalogen

Inloggning och funktioner när du är elev

Inloggning, information i Irummet, i Appen samt anmäla frånvaro mm

Boka och betala mitt erbjudande

Så här gör du när du har fått ett erbjudande om fortsätta din kurs

Avsluta kurs

Hur du gör när du vill avsluta en kurs.

Göra en intresseanmälan

Hur du skickar in en intresseanmälan

Senast uppdaterad: 11 februari 2022
Publicerad: 25 oktober 2021